Support szolgáltatásunk keretében segítséget nyújtunk a nálunk vásárolt termékek beállításában. Kizárólag azon termékek esetében tudjuk ezen szolgáltatásunkat díjmentesen biztosítani, melyek nálunk lettek vásárolva, ezért szükség lesz a termék sorozatszámára. Support szolgáltatásunk a termék garancia ideje alatt vehető igénybe díjmentesen. Nem nálunk vásárolt, de általunk is forgalmazott termékek esetében - kapacitásunktól függően, előre egyeztetett időpontban - vállaljuk a telefonos tanácsadási szolgáltatást, melynek díjazása 20.000 Ft + áfa / megkezdett óra
Szaktanácsadási szolgáltatásunk keretében segítséget nyújtunk az adott feladathoz történő helyes termékválasztáshoz, az alábbi feltételekkel:
Hikvision eszközök távoli jelszó helyreállítása
A szolgáltatás megrendelésével elfogadja a jelszóvisszaállítási díjainkat! Díjköteles visszaállításkor díjbekérőt küldünk, mely teljesítése után fogjuk bekérni az XML fájlt. Helyreállító fájlt csak előre egyeztetés után délelőtti vagy kora délutáni órákba érdemes beküldeni, mert a fájlok lejárnak. Nem minden nap tudunk helyreállítást végezni, kapacitás függő kérjük egyeztessen telefonon!
Hikvision eszközök jelszó helyreállítása termék(ek együttes) beküldésével:
Terméktámogatási űrlap csak a nálunk vásárolt termékekhez:
Foglalhat időpontot is, melyet visszaigazolunk! Kizárólag nálunk vásárolt eszközök esetén!