Garancia ügyintézés

Kedves Ügyfelünk!

Általános garancia tájékoztatás

A jótállás időtartama az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet (továbbiakban Korm. r.) 2.§ (1) bekezdése alapján 10.000,- Ft-ot elérő, de 100.000,- Ft-ot meg nem haladó eladási ár esetén 1 év, 100.000,- Ft-ot meghaladó, de 250.000,- Ft-ot meg nem haladó eladási ár esetén 2 év, 250.000,- Ft eladási ár felett 3 év („Kötelező jótállás”) a Korm. rendelet 1. számú mellékletében felsorolt új fogyasztási cikkekre. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár.
Ha a gyártó a fogyasztási cikkre az e rendeletben foglaltaknál kedvezőbb jótállási feltételeket vállal, a jótállás alapján a Vállalkozást megillető jogok a fogyasztói szerződés teljesítésének időpontjában átszállnak a fogyasztóra. A következő fogyasztási cikkekre a jótállási idő 6 hónap:

  • A Korm. r. Mellékletében felsorolt termékeken kívül eső termékek, többnyire 10 000 Ft bruttó érték alatt.
  • Alkatrészek: akkumulátor, merevlemezes adatrögzítő, optikai meghajtó és egyéb asztali vagy hordozható személyi számítógép alkatrész 10 000 Ft bruttó érték alatt.

A kötelező jótállás Magyarország közigazgatási területén belül érvényes.

Kivételek

Egyes termékek esetében a törvényben meghatározott jótállási időtartamnál hosszabb is lehetséges. Ezen jótállást a gyártó biztosítja. A kiadott jótállási jegyeken, illetve esetenként a számlán (10.000 Ft alatti termék esetén) ez minden esetben feltüntetésre kerül.

  • Mean Well tápegységek: 2 év
  • Scharfer tápegységek: 7 év
  • Hikvision termékek: 1-3 év

Teendők jótállás érvényesítése esetén

Elsősorban kérjük, vegyék fel velünk a kapcsolatot e-mailben, űrlapon vagy telefonon, hogy átbeszélhessük a teendőket.

Amennyiben jótállási jegy került kiállításra, az tartalmazza a szerviz címeket. Fontos, hogy a termék visszaküldése minden esetben a vevőt terhelik. Amennyiben a bevizsgálás igazolja a jótállást, a termék javítása megtörténik, illetve egyes esetekben cserére kerül. Ez esetben a terméket díjmentesen kiküldjük Magyarországon belül.

Amennyiben a termék esetében a jótállás nem érvényesíthető (elutasítás), úgy vásárló költségére visszaküldésre kerül (bruttó 2.490 Ft, melyet előrefizetéssel szükséges rendezni - utalás illetve bankkártya). Jótállás keretein kívül a nem átvett terméket 6 hónapig tároljuk, majd megsemmisítésre kerül.

Szerviz

Általánosságban az alábbi címre szükséges a terméket visszaküldeni: SNT Biztonsági Rendszerek Kft. 5600 Békéscsaba, Asztalos u. 34.

Portós, utánvétes csomagot nem áll módunkban átvenni!

Jótállási igény bejelentés

A lenti ürlapon bejelentheti jótállási igényét, melyre munkatársunk egy válaszüzenetben fogja tájékoztatni a teendőkről. Fontos, hogy a jótállási ügyintézés csak a szervizbe történő beérkezéstől számítódik.

Vásárló neve
Telefonszám
E-mail cím
Javított/cserélt termék visszaküldési címe
Megrendelés vagy kiállított számla sorszáma
Vásárlás dátuma
Termék megnevezése (márka + típusszám)
Hiba leírása (törekedjen a lehető legrészletesebb leírásra)