Garancia ügyintézés

Kedves Ügyfelünk!

Általános garancia tájékoztatás

A jótállási igény a jótállás időtartama alatt érvényesíthető, a jótállás időtartama a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet szerint:

    1. 10 000 forintot elérő, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,
    2. 250 000 forint eladási ár felett három év.

E határidők elmulasztása jogvesztéssel jár, azonban a fogyasztási cikk kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a Vásárló a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta.

A kötelező jótállás Magyarország közigazgatási területén belül érvényes.

Kivételek

Egyes termékek esetében a törvényben meghatározott jótállási időtartamnál hosszabb is lehetséges. Ezen jótállást a gyártó biztosítja. A kiadott jótállási jegyeken, illetve esetenként a számlán (10.000 Ft alatti termék esetén) ez minden esetben feltüntetésre kerül.

Teendők jótállás érvényesítése esetén

Elsősorban kérjük, vegyék fel velünk a kapcsolatot e-mailben, űrlapon vagy telefonon, hogy átbeszélhessük a teendőket.

Amennyiben jótállási jegy került kiállításra, az tartalmazza a szerviz címeket. Fontos, hogy a termék visszaküldése minden esetben a vevőt terhelik. Amennyiben a bevizsgálás igazolja a jótállást, a termék javítása megtörténik, illetve egyes esetekben cserére kerül. Ez esetben a terméket díjmentesen kiküldjük Magyarországon belül.

Amennyiben a termék esetében a jótállás nem érvényesíthető (elutasítás), úgy vásárló költségére visszaküldésre kerül (bruttó 2.990 Ft, melyet előrefizetéssel szükséges rendezni - előre utalás), illetve a bevizsgálás díját is (bruttó 7.500 Ft). Jótállás keretein kívül a nem átvett terméket 6 hónapig tároljuk, majd megsemmisítésre kerül.

Szerviz

Általánosságban az alábbi címre szükséges a terméket visszaküldeni:

SNT Biztonsági Rendszerek Kft. Szerviz 5600 Békéscsaba, Gábor köz 6.

Portós, utánvétes csomagot nem áll módunkban átvenni!

Jótállási igény bejelentés

A lenti ürlapon bejelentheti jótállási igényét, melyre munkatársunk egy válaszüzenetben fogja tájékoztatni a teendőkről. Fontos, hogy a jótállási ügyintézés csak a szervizbe történő beérkezéstől számítódik.

Vásárló neve
Telefonszám
E-mail cím
Javított/cserélt termék visszaküldési címe
Megrendelés vagy kiállított számla sorszáma
Vásárlás dátuma
Termék megnevezése (márka + típusszám)
Hiba leírása (törekedjen a lehető legrészletesebb leírásra)
Elfogadom, hogy nem garanciális termék esetén a szerviz számomra bevizsgálási és visszaküldési díjat számíthat fel (kötelező)
Igen, elfogadom - garanciális ügyintézés
Nem garanciális ügyintézést kérek