Tisztelt Vásárlónk!
Köszönjük, hogy termékünket választotta. Jelen kérdések gyakran felmerülnek vásárlóinktól, ezért ezekből folyamatosan bővítjük ezen oldalunkat.
Típusok: DS-KIS603-P, DS-KIS603-P-W, DS-KIS603-S, DS-KIS603-S-W, DS-KIS604-S, DS-KIS604-S-W
{1.} Hogyan kell vezetékezni?
{2.} Működik-e a beltéri egység Wifin (nem tudok UTP vezetéket odavinni)?
Igen! Fontos, hogy a kültéri és a beltéri egység is azonos hálózatba kerüljön
{3.} Működik-e a kültéri egység Wifin? https://ipkaputelefon.hu/video
Igen! Fontos, hogy a wifit adó routerben be lehessen állítani, hogy a kültéri egység mindig ugyanazt az IP címet kapja felcsatlakozáskor (DHCP reservation), különben a beltéri elveszíti vele a kapcsolatot és újra kell programozni. A beállítás lehetőségéről a router gyártójánál tud érdeklődni. FIGYELEM! Ez egy olyan funkció, ami nélkül nem fog működni stabilan a rendszer! Amennyiben lehetséges, kerüljük el a kültéri egység Wifin történő üzemeltetését, a környezeti zajok nagyban befolyásolják a stabil működést. Ami ma működik, az lehet, hogy holnap már nem fog, mert megváltozott a környezet.
{4.} Működik-e a rendszer, hogy mindkét egység Wifin csatlakozik?
Igen! Fontos, hogy a 2. ás 3 pontban leírtak együtt kell érvényesűljenek.
{5.} A csomagban lévő fehér kártyával nem nyílik a kapu.
Ez egy mesterkártya. Segítségével feltaníthatóak a rendszerhez a kártyák. Önálló használatra nem alkalmas, pótolni nem tudjuk.
{6.} Nincs meg a mesterkártya, nem tudok többé kártyákat felvenni? https://ipkaputelefon.hu/video
Mesterkártya hiányában a kültéri egység webes felületén lehetőség van felhasználók létrehozására és a kártyák beolvasására. Alapesetben is ezt a módszert javasoljuk, mivel a mesterkártyával hozzáadptt kártyák nem törölhetőek egyessével (pl elvesztés esetén), hanem resetelni szükséges. A felhasználók egyesével történő rögzítése esetén külön lehet törölni az egyes felhasználókhoz rögzített kártyákat.
{7.} Hogyan tudom resetelni a kültéri egységet?
A kültéri egység teljes helyreállítását a webes felületére belépve lehet elérni.
{8.} Hogyan tudom resetelni a beltéri egységet?
A beltéri egységet a saját érintőképernyős menüjében ehet resetelni. A beltéri egység resetelése nincs befolyással a kültéri egységre.
{9.} Rövid a zár nyitási ideje, hol tudom beállítani?
A kültéri egység kimeneteinek idejét a kültéri egység webes felületén lehet beállítani.
{10.} Hová kell bekötni a mágneszárat?
{11.} További kültéri egységek beállítása
Több kültéri egység használata esetén a hozzáadni kívánt kültéri egység webes felületére kell belépni. Az Intercom menü alatt át kell állítani az eszköz "Door Station No" számát 1-16-ig, attól függően, mennyi kültéri egység lesz a rendszerben. 0 mindig a fő kültéri egység, a másodlagos egységek 1-16 lehet. Átállítás után újraindul az eszköz, majd az Intercom menü Session Settings menüjében meg kell adni a Regisztrációs kódot és a fő kültéri egység IP címét (Main Door Startion IP)
{12.} Hik-Connect csatlakoztatás videóval
Hogyan lehet megoldani a 10200-as hibát a beltéri állomáson?
Amikor ellenőrzi az ajtóállomás élő nézetét a beltéri állomásról, előfordulhat, hogy a "Kapcsolat időtúllépése lejárt. Győződjön meg arról, hogy a videó forrás IP/portja megfelelő. Hibakód: 10200" hibaüzenet jelenik meg. Ezt a problémát az okozhatja, hogy az ajtóállomás offline állapotban van, vagy az eszköz IP-címe/portja helytelen. Javasoljuk, hogy frissítse az eszköz firmware-jét a legújabb verzióra, és kövesse az alábbi lépéseket a probléma megoldásához. Firmware frissítést csak nagy odafigyeléssel végezzen, mert az eszközt véglegesen működésképtelenné is teheti, amely garanciális keretek között nem orvosolható. A frissítést követően állítsa alaphelyzetbe az eszközt és programozza újra.
0. lépés: Ellenőrizze a fizikai csatlakozásokat.
Az UTP vezetéket teszterrel ellenőrizze, minden láb megfelelően van-e bekötve, az eszközbe „bekattan”. A gyenge minőségű vezeték okozhat adatátviteli hibát. Tilos toldani, forrasztani a vezetéket! Ellenőrizze az eszközök működését egy gyárilag csatlakozóval szerelt vezetékkel. Minden eszközt teszteljen külön-külön és együtt is. Az eszközökben kapcsolja ki a Wifi-t és a varázslót futtatva rendelje össze újra az eszközöket. Ellenőrizze a hálózati beállításokat az SADP programmal. Minden csatlakoztatott eszközt távolítson el (mágneszár, stb…)
A kapcsolat időtúllépése lejárt. Győződjön meg arról, hogy a videó forrás IP/portja megfelelő. Hibakód: 10200
1. lépés: Ellenőrizze az ajtóállomás állapotát
Az ajtóállomásnak online kell lennie. Ha ugyanazon a LAN-on kereshet az eszközön az SADP/ivms 4200/HCAC/SADP segítségével, az azt jelenti, hogy az eszköz online állapotban van.
2. lépés: Ellenőrizze az eszköz hálózati beállításait
Az ajtóállomásnak és a beltéri állomásnak ugyanazon a LAN-on kell lennie. szükségünk van a hálózati beállítások ellenőrzéséhez. Javasoljuk, hogy állítsa be a portot 8000-re.
3. lépés: Állítsa vissza az eszközt, és csatlakoztassa újra
Ha a készülék továbbra is ezt a hibát mutatja, visszaállíthatjuk a beltéri állomást és kapcsolja össze újra az ajtóállomást.